Hyppää sisältöön

Asiointipalvelut

Asunnon hakeminen ja suuri osa asumiseen liittyvistä asioista hoituu sähköisesti. Voit esimerkiksi ilmoittaa asuntosi huoltotarpeista, varata sauna- tai pesulavuoroja, varata autopaikkoja, irtisanoa vuokrasopimuksesi tai ilmoittaa tilinumeron, jolle vakuus palautetaan.

Kiireisissä asioissa (putkivuodot, rikkoutuneet ikkunat) soita Hoasin asiakaspalveluun.

Lomakkeet ja linkit sähköisiin palveluihin löydät kootusti tältä sivulta.

Kirjautuminen asiointipalveluihin

Hakemuksen muokkaaminen

Voit muokata hakemustasi ja jatkaa sen voimassaoloa Asuntohakemus-sivulla. Tilaa itsellesi sähköpostiin kertakäyttöinen linkki, jota napsauttamalla pääset muokkaamaan hakemustasi.

Tarjouksen hyväksyminen

Voit hyväksyä tai hylätä saamasi asuntotarjouksen Asuntohakemus-sivulla. Tilaa kertakäyttöinen linkki sähköpostiisi, jota napsauttamalla pääset hyväksymään tai hylkäämään asuntotarjouksen.

Asukkaan asiointipalvelut

MyHoas

MyHoas on asukkaiden sähköinen palvelu, josta löydät oman kohteesi tiedotteet, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, tehdä vikailmoituksia, tarkistaa oman maksutilanteesi, päivittää yhteystietosi, hakea autopaikkaa ja hoitaa monia muita asumiseen liittyviä asioita.

MyHoas on käytössäsi heti kun vuokrasopimuksesi alkaa. Voit rekisteröityä MyHoasiin, jolloin voit jatkossa kirjautua palveluun käyttäjätunnuksen ja salasanan yhdistelmällä. Voit myös käyttää palvelua tunnistautumalla joka kerralla vahvasti verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Hoas Booking

Hoas Booking on varauspalvelu, jossa voit varata vuoron saunan tai pesulan käyttöä varten. Saat kirjautumistunnukset sähköpostilla, kun vuokrasopimuksesi alkaa. Perheasuntojen asukkaat saavat yhden yhteisen Hoas Booking -tunnuksen koko perheen käyttöön.

Lomakkeet

Tarvitsetko apua tiedon löytämiseen? Kysy botilta!


Sinulla näyttäisi olevan mainosten estäjä päällä (esim. Ad Block).

Jotta voisimme taata että sivusto toimii oikein, suosittelemme laajennuksen ottamista pois päältä.