Vikailmoitus
Onko asunnossasi jotain rikki? Haluaisitko ilmoittaa vioista kiinteistöllä tai piha-alueella?
Jos jotain on rikki, pohdi ensin, kuinka nopeasti vika pitää korjata. Voiko vian korjaaminen odottaa muutamia tunteja ilman, että se vahingoittaa asuntoasi tai kiinteistön tiloja? Vai onko kyseessä esimerkiksi rikkinäinen ikkuna tai vesivahinko, jonka välitön korjaaminen on tärkeää? Jätä vikailmoitus MyHoasissa tai kiireellisissä tapauksissa soittamalla.
Vikailmoitus
- Onko vika internetissä tai kaapeli-TV:ssä? Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.
- Onko vika lämminvesi- tai sähkökatkossa? Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.
- Tarkasta vastuunjakotaulukosta, ettei vian korjaus ole asukkaan vastuulla.
- Jos vika ei ole vastuullasi, jätä vikailmoitus MyHoasissa.
- Katso ohjeet MyHoasiin rekisteröitymiseen ja vikailmoituksen tekemiseen.
Kiireellinen vikailmoitus
- Soita Hoasin asiakaspalveluun, jotta saat apua nopeasti.
- Jos asiakaspalvelumme on kiinni, soita Securitaksen palvelunumeroon 020 491 2720.
- Jos asut osoitteessa: Selkämerenkatu 6, Santakuja 3 tai Itämerenkatu 12, tarkista palvelunumeron kiinteistön ilmoitustaululta.
- Päivystys ei hoida eteenpäin töitä, jotka eivät vaadi välittömiä toimenpiteitä.
Muista myös
- Emme ota vikailmoituksia vastaan puhelimitse tai sähköpostitse.
- Jos teet vikailmoituksen viasta, jonka korjaus olisi ollut asukkaana sinun vastuullasi, laskutamme aiheutuvista kuluista korvausvastuuhinnastomme mukaisesti.
- Emme voi luvata töiden suorittamiselle tarkkaa aikataulua. Kaikki työt pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti kiireellisyysjärjestyksessä.