Hyppää sisältöön
Etusivu Asuvalle Vikailmoitus

Vikailmoitus

Jos huomaat asunnossa tai kiinteistöllä jotain korjattavaa, tee vikailmoitus MyHoasissa tai kiireellisissä tapauksissa (esim. rikkinäinen ikkuna, vesivahinko) soittamalla.

🍀 Ilmoittamalla asunnon ja kiinteistön vioista hyvissä ajoin, autat pidentämään koko kiinteistön elinkaarta.

Vikailmoitus

Kiireellinen vikailmoitus

  • Soita Hoasin asiakaspalveluun, jotta saat apua nopeasti.
  • Jos asiakaspalvelumme on kiinni, soita Securitaksen palvelunumeroon 020 491 2720.
    • Jos asut osoitteessa Selkämerenkatu 6, Santakuja 3 tai Itämerenkatu 12, tarkista palvelunumero kiinteistön ilmoitustaululta.
    • Päivystys ei hoida eteenpäin töitä, jotka eivät vaadi välittömiä toimenpiteitä.

Muista myös

  • Otamme vikailmoituksia vastaan vain MyHoasin kautta. Emme ota vikailmoituksia vastaan puhelimitse tai sähköpostitse.
  • Jos teet vikailmoituksen viasta, jonka korjaus olisi ollut asukkaana sinun vastuullasi, laskutamme aiheutuvista kuluista korvausvastuuhinnastomme mukaisesti.
  • Jos haluat perua jo tekemäsi vikailmoituksen, ole meihin mahdollisimman nopeasti yhteydessä lähettämällä viestiä MyHoasissa tai soittamalla.
  • Emme voi luvata töiden suorittamiselle tarkkaa aikataulua. Kaikki työt pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti kiireellisyysjärjestyksessä.

Sinulla näyttäisi olevan mainosten estäjä päällä (esim. Ad Block).

Jotta voisimme taata että sivusto toimii oikein, suosittelemme laajennuksen ottamista pois päältä.