Vikailmoitus
Jos huomaat asunnossa tai kiinteistöllä jotain korjattavaa, tee vikailmoitus MyHoasissa tai kiireellisissä tapauksissa (esim. rikkinäinen ikkuna, vesivahinko) soittamalla.
🍀 Ilmoittamalla asunnon ja kiinteistön vioista hyvissä ajoin, autat pidentämään koko kiinteistön elinkaarta.
Vikailmoitus
- Vika internetissä tai kaapeli-TV:ssä: Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.
- Lämminvesi- tai sähkökatko: Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.
- Tarkasta vastuunjakotaulukosta, onko vian korjaus asukkaan vastuulla.
- Jos vika ei ole vastuullasi, jätä meille vikailmoitus MyHoasissa.
- Katso ohjeet MyHoasiin rekisteröitymiseen ja vikailmoituksen tekemiseen.
Kiireellinen vikailmoitus
- Soita Hoasin asiakaspalveluun, jotta saat apua nopeasti.
- Jos asiakaspalvelumme on kiinni, soita Securitaksen palvelunumeroon 020 491 2720.
- Jos asut osoitteessa Selkämerenkatu 6, Santakuja 3 tai Itämerenkatu 12, tarkista palvelunumero kiinteistön ilmoitustaululta.
- Päivystys ei hoida eteenpäin töitä, jotka eivät vaadi välittömiä toimenpiteitä.
Muista myös
- Otamme vikailmoituksia vastaan vain MyHoasin kautta. Emme ota vikailmoituksia vastaan puhelimitse tai sähköpostitse.
- Jos teet vikailmoituksen viasta, jonka korjaus olisi ollut asukkaana sinun vastuullasi, laskutamme aiheutuvista kuluista korvausvastuuhinnastomme mukaisesti.
- Jos haluat perua jo tekemäsi vikailmoituksen, ole meihin mahdollisimman nopeasti yhteydessä lähettämällä viestiä MyHoasissa tai soittamalla.
- Emme voi luvata töiden suorittamiselle tarkkaa aikataulua. Kaikki työt pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti kiireellisyysjärjestyksessä.